Thursday 5 March 2015

Happy full moon!

Jag har turen att få bo tillsammans med Anna, min kärleksfull, jordnära och trogna vän. Anna har lärt mig mycket om universums energier och naturens kraft och dess rytm. Det är hon som lärt mig om månen, dess påverkan på oss och även intoducerat mig till mån meditation.
Fullmånen påverkar oss människor individuellt men det är vanligt att folk sover sämre, känner sig splittrade, oroliga eller upplever motgångar i större grad än vanligt. Låter det flummigt? Eftersom månen påverkar vattnet och människan till största delen består av vatten påverkas både kropp och sinne av månens rytm. 
Kanske är detta ett tillfälle för dig att stanna upp och reflektera, identifiera och släppa taget om sådant som inte längre tjänar? Ikväll ska vi göra en full moon release:


No comments:

Post a Comment